Friday 24 November 2017

Macd 3 Forex Trading System


Kompleks handelssystem 3 (MACD Divergence) Skrevet av Edward Revy 19. april 2007 - 16:55. Valuta: EURUSD (foretrukket) eller noe annet. Tidsramme: 30 min. Indikatorer: MACD (5, 26, 1) tegne 0 linje, Full Stokastisk (14, 3, 3) EMA 3 SMA 13 Handelsregler: Se etter divergens mellom prisen på diagrammet og MACD eller mellom prisen på diagrammet og Stokastisk. Når det er funnet divergens, vent på at EMA 3 og SMA 13 krysser inn og inn i handelen i retning av EMA 3. Still stoppet ved 26 pips. Ta halvparten av fortjenesten på 20 pips, la resten løpe videre med tilbakestillende stopp på plass. Avvik på Stokastisk kan finnes på samme måte som på MACD. Årsaken til bruk av både MACD og Stokastisk er at en av indikatorene kan vise divergens, mens den andre ikke vil være i en gitt tidsperiode. Skrevet av Bruker den 7 mars 2008 - 13:27. gud ting, ikke riktig undersøkt, jobbe hardere, alt det samme, tommelen opp Skrevet av Bruker den 24. mars 2008 - 17:01. jeg liker divergens) Jeg tror det mest kraftige fenomenet på handel Skrevet av Bruker den 1. april 2008 - 22:59. Jeg er enig Jeg er ikke en daghandler, jeg er en handelsmann og mitt handelssystem er basert 100 på MACD Bullish og Bearish Divergences ,, det er det Når det er en MACD BEARISH DIVERGENCE, går jeg kort når MACD krysser og legger et beskyttende stopp på den siste høyt (omvendt for å gå lenge) Veldig lav risiko handel høy potensiell handel. Så hvis divergensen bærer, hvis jeg er kort, legger jeg bare en beskyttende stopper 5 flått over den siste høyden og går ned som en trapp. Noen av mine divergenshandler varer over en måned. Da jeg blir stoppet, går jeg og ser etter andre markeder med divergens. Også, når en divergens ikke går hvor som helst, mesteparten av tiden får du ikke vondt. Ditt tap er veldig lite ELLER da har du i det minste fått ditt stopp brakt til breakeven DIVERGENCE trading er bare systemet jeg har funnet hvor jeg har stor tillit til å ta handelen, jeg skjønner ikke at jeg bare plasserer handelen. For meg Divergenshandel er veldig lav spenningshandel. Skrevet av Bruker den 26. april 2008 - 13:22. Forklar mer om definisjonen av divergens og hvordan den er representert på et diagram. Takk for all den gode informasjonen Edward. Som nybegynner til forex, er dette alt bra ting. Skrevet av Edward Revy 26. april 2008 - 13:41. Her er en god forklaring på MACD divergens av Andy Skinner. I videoen er MACD-innstillingene (5, 34, 1) og i diagrammet er det 5 og 34 EMA. Og det er linken til introduksjonsvideoen (Leksjon 1) om MACD. Håper dette svarer på spørsmålet ditt. Glad handel Edward. Skrevet av Bruker den 5. juni 2008 - 09:10. Jeg fant denne metoden ekstremt lønnsom, så lenge stoppene er strammere og sti. Takk for at du sendte inn dette D-arbeidet for meg så langt. Skrevet av cK 17. juni 2008 - 08:51. Ive opplevde et veldig interessant tilfelle i dag. Vanligvis krysser EMA SMA i retning av MACD Divergensen (i diagrammet nederst). Er det ikke hva som skjer hvis MACD-divergensen (nedre del) er nede og prisen er oppover (øvre del) og EMA krysser SMA oppover. Skal jeg gå LANG eller ikke Skrevet av Edward Revy 23. juni 2008 - 12: 09.MACD Trading System MACD-indikator (ikke histogram) MACD-innstilling: 12-26-9 MACD INDIKATOR Indikatoren MACD (Moving Average Convergence Divergence) ble opprettet av Gerald Appel tilbake på 1970-tallet. Noen handelsfolk anser det for å være en effektiv momentumindikator, konstruert ved hjelp av forskjellen mellom to bevegelige gjennomsnitt som er trend etter indikatorer. Derfor gjør det mulig for en næringsdrivende å ha både trend etter og momentum egenskaper i en indikator. Den består av to linjer og inkluderer i tillegg også et histogram. MACD-linjen er forskjellen mellom en 26-periode ema og en 12-årig ema. ema eksponentielt glidende gjennomsnitt Signal linjen er ganske enkelt en 9-årig ema av MACD-linjen. Hvis du brukte et histogram (som vi ikke er i dette eksempelet), ville det være forskjellen mellom de ovennevnte linjene. MACD er basert på bevegelige gjennomsnitt, som selvfølgelig er avledet av pris, derfor er det en forsinkende indikator. Vanligvis kjøpes signaler når MACD-linjen krysser over signallinjen og selgesignaler blir tatt når MACD-linjen krysser under signallinjen. En annen måte at noen får handelssignaler fra denne indikatoren er når enten MACD eller Signalinjen krysser nulllinjen. MACD TRADING SYSTEM SIGNALS Dette MACD trading systemet bruker ovenstående metodikk. vel, faktisk bare en del av det er brukt. Her brukes Signalinjen som en trendindikator og MACD-linje - Signallinjens overgang brukes som utløseren. Kjøp oppsett: Signal linje (gul) ligger over nulllinjen, som indikerer en UP-trend. Kjøp Trigger: MACD linje (grønn) krysser over Signal linjen. Utgang: MACD-linjen krysser under Signalinjen ELLER alternativ utgang. Kort oppsett: Signalinjen er under nulllinjen, noe som indikerer en NED-trend. Kort utløser: MACD-linjen krysser under Signalinjen. Utgang: MACD-linjen krysser over signallinjen eller alternativ utgang. Eksemplet 2 min. diagram over QQQQ nedenfor viser to vinnende handler og en tapende handel. Dette MACD trading systemet holder deg fra å gjøre handler som ikke er i retning av trenden, bestemt av Signal linje. Legg merke til at det ikke var noen lange oppføringer, fordi hver gang MACD-linjen krysset over signallinjen, var signallinjen under null. En trader med erfaring ville imidlertid ha lagt merke til at etter 1:30 var signallinjen flyttet over null, samtidig som prisen brøt ut av et trekantsmønster og gjorde to høyere høyder. Så da MACD krysset over Signal linjen etter 14:00, og Signal linjen var svært nær null uansett, som couldve blitt brukt som et anstendig kjøpsignal. Strengt etter reglene Nei, men det gir god handelsfølelse til meg. Flere tidsrammer Enkelt MACD-system Ble med Jan 2009 Status: Medlem 512 Innlegg Etter å ha gått gjennom mange komplekse handelssystemer og indikatorer. Jeg har nå et system som er veldig enkelt og synes å fungere godt. så jeg deler systemet her med alle. Vennligst oppgi visningspunktet ditt og kanskje noen kan hjelpe meg med å automatisere dette systemet. Den bruker bare 1 indikator 3ColorMACD. 3 innstilling for indikatoren på 4 timers diagram 1) 12,26,9 2) 72,156,54 3) 360,780,270 3 innstilling for indikatoren på Daglig diagram 1) 12,26,9 2) 60,130,45 3) 240,520,180 Jeg handler det kun på 4 timer. Kjøp når alle 3 innstillinger av 3colorMACD blir grønne. Kjøp stoppordre på toppen av utløserlyset med stopp i den andre enden av stearinlyset. Mål er samme avstand som Stopp. så det er alltid 1: 1 R: R. Stopp flytte til breakeven når prisen beveger seg halvveis til målet. På 4 timers diagram, MA er kartlagt til daglig 200 MA posisjon. så hvis den MA er innenfor RANGE (mellom Stoploss og profit target) av trade setup, hopp over handel. Også hvis handelsoverskuddet er mindre enn 25 pips, hopp over handel. Valutapar ekskluderingsliste: - Oppdatering - 1. september - 2013. Lagt til 1 time og 30 min mal for alle som er interessert i å handle disse tidsrammer. Oppdatering - 12. september - 2013 Additonal maler med forskjellige farger finnes her - forexfactoryshowthre. 69post6958269 Indikator med varsel og varsling lagt til. MTF MACD Signal v1.1.ex4 Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) 4 timer-multitfmacd. tpl 2 KB 4 274 nedlastinger Uploaded 31 aug 2013 9:09 pm 1 time-multitfmacd. tpl 2 KB 3,539 nedlastinger Uploadet 31 aug 2013 9: 09:00 daglig-multitfmacd. tpl 2 KB 2 955 nedlastinger Lastet opp 3 sep 2013 19:29 30min-multitfmacd. tpl 2 KB 3,192 nedlastinger Uploaded 7 sep 2013 2:24 am MTF MACD Signal v1.1.ex4 8 KB 5,737 nedlastinger Uploaded 12 Sep , 2013 7:14 am Hei Garfield Jeg vet ikke om du gjør dette, men å selge og kjøpe beslutninger bør vurderes hvor prisen er i forhold til supplydemand og supportresistance nivåer. For eksempel kan alle dine 3 indikatorer ha grønn på toppen av swing, og du går lang og blir krasjet. Jeg tenker bare på mekaniske signaler som spesielt lagrer dem, og kan ikke fortelle prisen. De er strålende i historisk syn, men sjelden nøyaktige i sanntid. Hilsen Enig, alle indikatorer er slående. Som du kan se med mitt eksempel på denne GBPJPY-handelen, var det i sanntid hvor jeg viste inngangen og resultatet av handelen. Dette systemet gir meg en rettferdig postiv handel, Risking 2 per handel, det er ganske enkelt å lage 10-15 i måneden på dette systemet uten å være for grådig. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Etter å ha gått gjennom mange komplekse handelssystemer og indikatorer. Jeg har nå et system som er veldig enkelt og synes å fungere godt. så jeg deler systemet her med alle. Vennligst oppgi visningspunktet ditt og kanskje noen kan hjelpe meg med å automatisere dette systemet. Den bruker bare 1 indikator 3ColorMACD. 3 innstilling for indikatoren 1) 12,26,9 2) 72,156,54 3) 360,780,486 Jeg handler kun på 4 timers diagram. Kjøp når alle 3 innstillinger av 3colorMACD blir grønne. Kjøp stoppordre på toppen av utløserlyset med stopp i den andre enden av stearinlyset. Mål er. noen forklaringer kreves: på macd hva er innstillingene for følgende felt. telle linjer, linje og null nivå, selv om alle 3 farger matcher, må du fortsatt vente på at macd går over nulllinjen (på den første kortere macd) for et kjøp og omvendt for en selger, selv om alle 3 farger matcher, må stengene på macd-enheten være av viss størrelse, lengde, fordi mindre stenger ikke egentlig teller hvor mange stenger av en bestemt farge må det være før du kan ta neste fargeendring som en gyldig fargeendring . for eksempel hvis du bare har en rød bar og så vises en grønn bar, sikkert det kan ikke være en gyldig fargeendring når alle 3 macd-farger matche, venter du på det 4-timers lyset for å lukke først og deretter gå inn på neste 4 timer stearinlys. også, ville det ikke være en god ide å gå inn på pause av høyt lavt av signallyset, noen få avklaringer som kreves: På Macd, hva er innstillingene for følgende felt. tell barer, linje og null nivå. Selv om alle 3 farger matcher, må du fortsatt vente på at macd går over nulllinjen (på den første kortere macd) for et kjøp, og omvendt for en salg. Selv om alle 3 farger matcher, må stengene på macd være av viss størrelse, lengde, fordi mindre stenger ikke egentlig teller riktig. hvor mange stenger av en bestemt farge må det være før du kan ta neste fargeendring som gyldig. Selv om alle 3 farger matcher, må du fortsatt vente på at macd går over nulllinjen (på den første kortere macd) for et kjøp, og omvendt for en salg. Nei, selv om alle 3 farger matcher, må stengene på macd være av viss størrelse, lengde, fordi mindre stenger ikke egentlig teller riktig. Nei hvor mange stenger av en bestemt farge må det være før du kan ta neste fargeendring som en gyldig fargeendring. for eksempel hvis du bare har en rød bar og så vises en grønn bar, kan det sikkert ikke være en gyldig fargeendring. Bare 1 på minimum, spørsmålet er da - hva med varierende marked, siden min handelsmann er satt på toppen av bunnen av utløserlyset og avbryter automatisk når det neste 4 timers stearinlyset åpnes, har jeg ikke opplevd et stort problem ennå på 4 timers diagram. når alle 3 macd-farger matche, venter du på det 4-timers lyset for å lukke først og deretter gå inn på neste 4-timers lys. også, ville det ikke være dla god idé å gå inn på pause av høyt lavt av signallyset. Ja, Trades er satt opp på slutten av stearinlyset bare, på denne måten er det ikke noe problem med å male på nytt. Oppføringer er alltid på HighLow of the candle. Trading er enkelt ikke enkelt.

No comments:

Post a Comment